Перейти к содержимому

Kesnia

Присоединился: 08 окт 2009
Оффлайн Последний вход: авг 23 2010 17:59
-----

Мои сообщения

В теме:Английский в ТЛУ

22 августа 2010 - 05:33

Здравствуйте.

Кто-нибудь знает, что это за учителя, как они??? (T.Ferland, S.Miles-Watsons)
А то даже фоток нет на сайте...

П.С. И кто что может сказать по поводу A.Taiger

В теме:Психология

26 ноября 2009 - 20:57

Люди добрые, вот жила я прекрасна, пока не взяла я этот предмет.
Мне нужно сделать анализ ситуации, но я ничего не понимаю, у кого есть опыт, помогите пожалуста


Задание:


Juhtum


SAB on suur advokaadibüroo. Muu personali hulgas on andmetöötluskeskuses tööl 22 andmesisestajat. Nende ülesanne on läbi vaadata õigusalaseid dokumente, mis on büroo juristide poolt neile edastatud. Andmesisestajad on organisatsiooni hoolikalt valitud ning peavad omama bakalaureuse kraadi majanduse alal. Tööle tulles läbivad nad nädalase spetsiaalse õigusdokumentide-alase koolituse ning regulaarselt toimuvad lisakoolitused, et hoida nende teadmised tasemel.

Organisatsioonil on suur uus hoonete kompleks kesklinnas. Ruumid on sisustatud suurepärase modernse mööbliga ja personalil on oma väga mugav puhkeruum. Organisatsioon on atraktiivne tööandja heale kvalifitseeritud tööjõule, kuna pakub keskmisest kõrgemat palka ja palju soodustusi.

Vaatamata sellele ei ole kõik hästi. Staažikam personal ning juristid kurdavad firma juhile härra Reimannile, et neil tuleb kontrollida nn abisekretäride tööd, kuna nad teevad pidevalt vigu. Samuti leiavad nad, et need töötajad ei ole usaldusväärsed ning neil puudub töö tegemiseks initsiatiiv. Personali aruanded näitavad, et andmesisestajad ei püsi väga kaua tööl, vaatamata karjäärivõimalustele. Ükski jurist ei tunne eriti hästi andmetöötluskeskuse töötajaid, kuid kõik hindavad sealset rasket tööd ning proua Tamme poolt pakutavat teenust. Pr. Tamm on andmetöötluskeskuse juhataja, kes on firmas töötanud üle 20-ne aasta. Pr. Tamm süüdistab probleemis „tänapäeva noorust”.

Kui firma juht hr. Reimann tõstatab andmetöötluskeskuse probleemi, reageerib pr. Tamm sellele veidi tigedalt. Ta kaitseb oma andmesisestajaid öeldes, et hoolimata eksimustest, nad suudavad ära teha suure hulga tööd. Ta tõdeb, et paljud neist peavad seda tööd igavaks, kuna suuresti seisneb see klahvide vajutamises. Andmesisestajad sageli ka hilinevad tööle, lobisevad igal võimalusel ja üldiselt ei tööta väga usinasti. Proua Tamm väidab, et ta hoiab neil küll silma peal, aga usub, et ei tohi olla liiga nõudlik ja range, kuna töötajad võivad lahkuda firmast.

Proua Tamm selgitab andmetöötluskeskuse süsteemi. Töö, mis tuleb teha saabub igalt juristilt ja reserveeritakse andmesisestaja päevaplaani. Kindlustamaks, et nad teavad, mida peavad tegema, vaatab proua Tamm, enne kui töö algab, iga töö koos nendega läbi. Kui informatsiooni on vaja täpsustada/selgitada, läheb proua Tamm isiklikult asjakohase juristi juurde ning seejärel edastab info andmesisestajani. Ta kogub kokku tehtud töö ja tagastab selle juristile. Proua Tamme ülesanne on teha koostööd juristidega, kes asuvad kõrvalhoones, mis tähendab, et ta on keskusest sageli eemal. Proua Tamm nõustub, et töötajad ei esinda väga hästi abisekretäride rolli, aga seda seetõttu, et töö on keerulisem kui nad on koolitatud. Ta väidab, et juristid ei aita abisekretäre piisavalt ning ootavad, et nad teaksid kõike koheselt.

Küsitlused on näidanud, et keskuse andmesisestajatele meeldib firma heaks töötada ning soovivad edutamist, kuid leiavad, et on raske olla püsivalt huvitatud tööst, mis on ennast kordav ja igav. Enamus ütlevad, et nad on väsinud vaatamast samasid nägusid iga päev olles eraldatud muust personalist, kellega puudub igasugune kontakt.

Ebaõnnestus ka hiljutine katse suurendada tööefektiivsust puhkpilli muusika abil. Firma juht hr. Reimann pöördub Teie kui juhtimiskonsultandi poole, et küsida nõu.


Instruktsioon: juhtumianalüüs

Juhtumianalüüs on laialt kasutusel, et viia kokku teoreetiline käsitlus ja praktiline situatsioon. Raske kui mitte võimatu on viia terve kursus organisatsiooni ja analüüsida juhtimisprobleemi või organisatsioonikäitumist reaalses elus – seega kirjalik juhtumianalüüs on parim alternatiiv.

Käesoleva juhtumianalüüsi eesmärk on LAHENDADA PROBLEEM. Kindlasti pole olemas ainuõiget ja parimat analüüsi. Iga inimene arendab välja oma meetodi, kuidas informatsiooni sorteerida ning kuidas oma ideid edastada. Ette on antud juhtumianalüüsi struktuur (kirjeldatud hiljem), kus on toodud peamised osad, mis KINDLASTI PEAVAD TÖÖS SISALDUMA. Nende alla võib soovi korral lisada veel alapealkirju, et tekst oleks selgemini mõistetav.

Juhtumianalüüsi puhul on peamine integreerida sobiv teooria juhtumiga. Kõik, mis on tsiteeritud loengukonspektist või mõnest muust allikast tuleb viidata.

Soovitused:
• Teostage iga osa kvaliteetselt. Kõik osad on hindamisel olulised.
• Kontrollige, et kõik osad moodustaksid kokku terviku.
• Ärge jääge ainult loengumaterjalide piiridesse.
• Lugege juhtum ja instruktsioon läbi koheselt isegi kui te ei alusta analüüsiga koheselt.
• Olge loovad!


Töö esitamise nõuded:
• Keeleliselt ja stiililiselt korrektne. Ebakorrektse töö lugemise jätan pooleli.
• Reavahe 1,5; kirjastiil Times New Roman.
• Tiitelleht peab sisaldama järgmist informatsiooni:
o Autor(id), ees- ja perekonna nimi:
o Erialad:
o Iseseisva töö nimetus: Juhtumianalüüs
o Õppeaine nimetus: Juhtimise alused
o Õppejõud: Kärolin Šults
o Esitamise kuupäev: ...


Juhtumianalüüsi struktuur:

1. Tiitelleht

2. Sisukord

3. Juhtumi ülevaade
Anda lühiülevaade juhtumist märkides ära eeldused, mis sai teie endi poolt lisatud. Teil ei ole kogu informatsiooni, mida vajate, seega tuleb see välja mõelda ning lisada kirjeldusse. Lisatu palun tähistada tõmmates joone alla. Orienteeruvalt võiks selle osa pikkus olla 1 lehekülg.

4. Probleemide määratlus ja analüüs
Määratlege kõik probleemid käitumise ning juhtimise terminites. Püüdke selgitada välja probleemide põhjused, mitte lihtsalt sümptomid. Iga probleem TULEB siduda teooriaga.

5. Peamiste probleemide määratlus
Juhtumit analüüsides ilmnevad mitmed probleemid (ptk.4). Oluline on leida üles peamised probleemid või võtmeküsimused, mis tulevad esmalt lahendada. Selles osas tooge välja probleemid, mida edaspidi põhiliselt silmas peate. Seda ptk on hea kasutada ka pärast probleemilahenduste hindamisel (ptk.6). Saate vaadata, kas teie pakutud lahendus on vastuseks peamisele probleemile.

6. Alternatiivsete lahenduste genereerimine ja hindamine
Enamustele probleemidele on terve hulk võimalikke lahendeid. Teie ülesanne on määratleda võimalikud sobivad lahendid (2-3 iga peamise probleemi kohta). Iga lahend tuleb lühidalt kirjeldada ning hinnata selle sobivust tuues välja plussid ja miinused. NB! Te peate hindama alternatiive, mitte valima välja sobivat lahendit (see on järgmise punkti sisu). Selles osas tuleks jätta teooria tahaplaanile ja genereerida praktilisi lahendusi.


7. Soovitused
Selles peatükis tuleks esitada sobiv lahendus (kas üksik lahendus või kombineeritult). Lühidalt tuleks oma valikut põhjendada. Kirjeldada, kuidas see probleemi lahendab. Teooriaga integreerimine on siinkohal taas sobilik.

8. Rakendamine
Selles osas selgita, kuidas viiksite selle lahenduse ellu. Teooria käsitlemine pole siin sobilik. Pange oma lahendus tegevustena kirja. Mida peaks tegema, kelle poolt, millal, millises järjekorras, mis kulutused tuleb selleks teha, jms. asjaolud.
NB! Kui pakutud lahend ei ole realistlik, rakendatav, siis ei ole tegemist lahendusega.

9. Viidatud kirjandus
Ainult see kirjandus, mida tsiteerisite antud töös.

10. Lisad, kui neid on

В теме:Зубной врач/клиники.

08 октября 2009 - 20:45

Так как стукнуло уже 19...думаю не только о том где супер-пупер...но и не дорого... раньше ходила в Maxilla, но цены там небесные... =) теперь не потяну...

Мне нужно сделать снимок и проконсультироваться с врачом, хирургом... думала обратитья в Viru Hambakliinik , только к кому именно?

Может кто сможет посоветовать?

Очень буду благодарна :D